Korutilaus

Suomen kuntoutusohjaajien yhdistys ry täytti 20 vuotta 12.5.2010. Juhlavuoden kunniaksi on teetetty hopeinen korusarja yhdistyksen logosta. Korun on suunnitellut taitelija Jari Saari.

Kaulanauhan, perinteisen pinssin ja kuntoutuksen kukkasen tilaaminen
Nyt hopeisen korusarjan lisäksi myynnissä on kaula-/avainnauha ja perinteinen pinssi raikkailla yhdistyksen väreillä. Kaulanauhan ja perinteisen pinssin hinta on 3,00 euroa. Pinssejä voi tilata Terveiset yhditykselle -sivun kautta, jolloin se tavoittaa kaikki hallituksen jäsenet. Pinssi postitetaan maksusuorituksen jälkeen.

Pienen kangaskukan, kuntoutuksen kukkasen, hinta on 10,00 euroa.Kukkia voit tilata tämän sivun kautta, sillä niitä ei ole korutilauslomakkeella. Ilmoita tilaamasi tuote ja määrä sekä yhteystietosi.

Tuotteet lähetetään tilaajalle hänen ilmoittamaan osoitteeseen, kun maksusuoritus on tullut Suomen kuntoutusohjaajien yhdistyksen tilille FI51 5730 2520 0262 55. Lisääthän loppusummaan toimituskulut 1,50 euroa (pienet toimituserät).

Pinssi

Hopeisen korun / korujen tilaaminen on helppoa. Merkitset alla olevaa kaavakkeeseen tilaamasi tuotteet sekä yhteystietosi. Tämän jälkeen lähetät sen vastaanottajalle painamalla tilaa painiketta. Korutilauksen vastaanottaa yhdistyksen puheenjohtaja sekä sihteeri.

Saat tilausvahvistuksen sähköpostitse. Tilaus on sitova ja korut lähetetään tilaajalle, kun maksusuoritus on tullut yhdistyksen tilille FI51 5730 2520 0262 55.

Korut postitetaan ilmoittamaasi osoitteeseen. Huomioithan loppusummassa toimituskulut 3,00 euroa.

Kasvosilhuetti, hopeinen korusarja.
Korut ovat 925 promillen hopeaa, jossa 14K kultaus ja emalisointi.

Hinta euroa
Rasian kanssa Ilman rasiaa
Pinssi 20,00
Riipus 20,00